Назва статті |
pdf |
МАТЕМАТИЧНІ МТОДИ, МОДЕЛІ ТА ІНФОРМАЦІЙНІ
ТЕХНОЛОГІЇ В ЕКОНОМІЦІ
|
М.М. Загреба, В.А. Вишневська, І.Л. ЗагребаОсобливості прогнозування економічних ризиків в умовах воєнного стану |
7-16 pdf |
А.А. Немненко, О.В. ЩельникРоль прозорості алгоритмів у сфері торговельного менеджменту як інструменту зниження корупційних ризиків у B2B-закупівлях |
17-25 pdf |
Є.М. Чабанюк Ефективне управління цифровізацію підприємств як запорука фінансової стабільності бізнесу в Україні |
26-35 pdf |
ЕКОНОМІКА ТА УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВАМИ
|
К.С. Жадько, Д.О. Черніков, Є.К. ЛузанУдосконалення транспортних логістичних бізнес-процесів ланцюга формування вартості продукції корпорації засобами штучного інтелекту |
36-50 pdf |
Р.І. Жовновач, В.В. Колєснік, А.М. ГришинСтратегія та тактика формування інвестиційного потенціалу агропромислової корпорації |
51-66 pdf |
В.В. Зайченко, С.В. КулінічЗаходи забезпечення конкурентоспроможності продукції сільськогосподарського підприємства в сучасних |
67-76 pdf |
М.В. БугаєваБрендинг через комунікацію: вплив комунікативної політики на сприйняття готельно-ресторанного сервісу |
77-91 pdf |
М.С. Кравченко, Б.О. Федюк, О. О. РевякінКонкурентні стратегії у маркетинговій діяльності підприємств в умовах цифрової економіки |
92-102 pdf |
О.В. Сторожук, Т.А. Немченко, О.В. ЗаярнюкПрофілактика ризиків в антикризовому управлінні торговельним підприємством: мотиваційні та організаційні аспекти |
103-108 pdf |
В.П. ПавленкоМеханізми управління економічною безпекою сільськогосподарських підприємств в умовах воєнних ризиків |
109-116 pdf |
Р.О. Цатурян, В.М. Погорелов, М.В. НіколенкоШтучний інтелект в системі маркетингових інструментів управління поведінкою споживачів |
117-132 pdf |
ФІНАНСИ І КРЕДИТ
|
В.В. Зайченко, С.В. БакуменкоРозвиток інвестиційної привабливості підприємницького сектору України в умовах європейської інтеграції |
133-141 pdf |
О. В. ГригорашРозвиток системи вищої освіти України: кількісні та фінансові аспекти |
142-148 pdf |
О.Ю. Коцюрба, Л.М. ЗадорожняФінансово-податкові механізми стимулювання інвестиційного розвитку регіонів |
149-157 pdf |
О.А. Магопець, О.В. ФефеловКонцептуальні підходи до формування та контролю реалізації податкової стратегії суб'єктів аграрного бізнесу |
158-169 pdf |
ОБЛІК, АНАЛІЗ ТА АУДИТ
|
Р.І. Жовновач, Ю.М. Желізко, І.П. ПриходькоВнутрішній аудит та контроль товарів (технологій) подвійного використання: методологія та розвиток |
170-181 pdf |
Н.С. Шалімова, В.В. Шалімов, І.І. АндрощукАудит сталого розвитку: передумови та перспективи впровадження |
182-191 pdf |
О.Б. Пугаченко, Д.М. КояваОрганізація бухгалтерського обліку: наукові погляди на суть і зміст терміну |
192-202 pdf |
Н.В. Смірнова, М.В. ВолошинСутність облікової політики як складової інформаційного забезпечення діяльності суб'єктів аграрного бізнесу |
203-214 pdf |
Д.В. ЗамуренкоПереваги використання геоаналітики для розвитку роздрібних мереж: світовий досвід та перспективи для України |
215-223 pdf |
Я.В. КозаченкоМетодологічні підходи до оцінки якості та ефективності внутрішнього аудиту |
224-233 pdf |
О.В. РодіоновМетодологічні засади застосування ключових показників ефективності для оцінювання виробничої діяльності машинобудівних підприємств |
234-243 pdf |