DOI: https://doi.org/10.32515/2663-1636.2021.6(39).258-266

Філософське осмислення трансформації маркетингового менеджменту підприємства в умовах переходу до мережевої економіки

Т.Б. Немченко, В.О. Липчанський, Т.А. Немченко

Про авторів

Т.Б. Немченко, доцент, кандидат філософських наук, доцент кафедри економіки, менеджменту та комерційної діяльності, Центральноукраїнський національний технічний університет, м. Кропивницький, Україна, ORCID: https://orcid.org/0000-0003-4168-3584, e-mail: nemchenko2015@gmail.com

В.О. Липчанський, доцент, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри економіки, менеджменту та комерційної діяльності, Центральноукраїнський національний технічний університет, м. Кропивницький, Україна, ORCID: https://orcid.org/0000-0002-3803-0518, e-mail: lindervlad92@gmail.com

Т.А. Немченко, асистент кафедри економіки, менеджменту та комерційної діяльності, Центральноукраїнський національний технічний університет, м. Кропивницький, Україна, ORCID: https://orcid.org/0000-0002-4914-5134, e-mail: tanushka14041989@gmail.com

Анотація

В статті розкрито сутність маркетингового менеджменту з використанням філософських підходів до пізнання даної категорії, зокрема онотологічний, епістемологічний, аксіологічний, логічний та методологічний виміри. Досліджено глибинний зміст поняття «маркетинговий менеджмент», виходячи із структури маркетингового середовища підприємства, та виокремлено особливості розвитку маркетингового менеджменту в умовах становлення мережевої економіки.

Ключові слова

маркетинговий менеджмент, філософія маркетингу, маркетингове середовище, мережева економіка, інформаційне забезпечення маркетингу

Повний текст:

PDF

Посилання

1. Kylypenko, V.V. (2016). Teoretychnyi zmist i sutnist upravlinnia marketynhovoiu diialnistiu [Theoretical content and essence of marketing management]. Ekonomika APK - Economics of agro-industrial complex, 11, 86-93 [in Ukrainian]

2. Konopliannykova, M.A. (2017). Upravlinnia marketynhovoiu diialnistiu: poniattia, pryntsypy, pidkhody [Marketing management: concepts, principles, approaches]. Hlobalni ta natsionalni problemy ekonomiky - Global and national economic problems, 17, 332-336 [in Ukrainian]

3. Pasko, N.I. (2020). Ekonomiko-filosofski osnovy upravlinnia marketynhovoiu diialnistiu pidpryiemstva [Economic and philosophical bases of management of marketing activity of an enterprise]. Biznes-inform - Business inform, 1, 373-382 [in Ukrainian]

4. Ponomarev, S.V. (2018). Marketing kak novaya filosofiya biznesa [Marketing as a new business philosophy]. Visnyk Khmelnytskoho natsionalnoho universytetu - Bulletin of the Khmelnytsky National University, Vol. 1, 6, 291-294 [in Russian].

5. Protsenko, V. M. (2019). Ratsionalnist yak vlastyvist ekonomichnoi povedinky pidpryiemstv: filosofski aspekty [Rationality as a property of economic behaviour of enterprises: philosophical aspects, current trends and management problems] Visnyk Kyivskoho natsionalnoho universytetu tekhnolohii ta dyzainu. Seriia «Ekonomichni nauky» - Bulletin of Kyiv National University of Technology and Design. Series: Economic Sciences, 6 (141). 139–147 [in Ukrainian]

6. Raiko, D.V., & Lebedieva, L.E. (2015). Model upravlinnia marketynhom u systemi menedzhmentu promyslovoho pidpryiemstva [Marketing management model in the management system of an industrial enterprise]. Marketynh i menedzhment innovatsii - Marketing and innovation management, 1, 107-121 [in Ukrainian]

7. Filipenko, A. (2018). Ekonomichnyi svit: filosofiia [Economic world: philosophy]. Ekonomichna teoriia - Economic theory, 3, 29-44 [in Ukrainian]

8. Shymanska, A.A. (2015). Upravlinnia marketynhovoiu diialnistiu promyslovoho pidpryiemstva: ekonomichnyi ta filosofskyi pidkhody [Management of marketing activities of industrial enterprises: economic and philosophical approaches]. Ekonomika: realii chasu - Economics: the realities of time, 3(19), 166-171 [in Ukrainian].

Пристатейна бібліографія

  1. Килипенко В.В. Теоретичний зміст і сутність управління маркетинговою діяльністю. Економіка АПК. 2016. № 11. С. 86-93.
  2. Коноплянникова М.А. Управління маркетинговою діяльністю: поняття, принципи, підходи. Глобальні та національні проблеми економіки. Вип. 17. 2017. С. 332-336.
  3. Пасько Н.І. Економіко-філософські основи управління маркетинговою діяльністю підприємства. Бізнес-інформ. 2020. №1. С 373-382.
  4. Пономарев С.В. Маркетинг как новая философия бизнеса. Вісник Хмельницького національного університету. 2018. №6. Том 1. С 291. – 294.
  5. Проценко В. М. Раціональність як властивість економічної поведінки підприємств: філософські аспекти. Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія «Економічні науки». 2019. № 6 (141). С. 139–147.
  6. Райко Д.В., Лебедєва Л.Е. Модель управління маркетингом у системі менеджменту промислового підприємства. Маркетинг і менеджмент інновацій. 2015. № 1. С. 107-121.
  7. Філіпенко А. Економічний світ: філософія. Економічна теорія. 2018. № 3. С. 29-44.
  8. Шиманська А.А. Управління маркетинговою діяльністю промислового підприємства: економічний та філософський підходи. Економіка: реалії часу. 2015. № 3(19). С. 166-171

Copyright (c) 2021 Т.Б. Немченко, В.О. Липчанський, Т.А. Немченко