DOI: https://doi.org/10.32515/2663-1636.2019.3(36).255-264

Інформаційно-комунікаційні системи забезпечення управлінських рішень

В.В. Гончар, О С. Богачов, О П. Онофрійчук

Об авторах

В.В. Гончар, професор, доктор економічних наук, завідувач кафедри маркетингу та бізнес-адміністрування, ДВНЗ «Приазовський державний технічний університет», м. Маріуполь, Україна, E-mail: gonchar.mariupol@gmail.com

О С. Богачов, аспірант кафедри маркетингу та бізнес-адміністрування, ДВНЗ «Приазовський державний технічний університет», м. Маріуполь, Україна, E-mail: agodalex@gmail.com

О П. Онофрійчук, аспірант, кафедра маркетингу та бізнес-адміністрування, ДВНЗ «Приазовський державний технічний університет», м. Маріуполь, Україна, E-mail:lechkin@ukr.net

Анотація

Стаття присвячена з’ясуванню особливостей сучасної системи інформаційно комунікаційних технологій прийняття рішень. Надано принципи побудови системи. Запропоновано використання ключових показників ефективності (KeyPerformanceIndicators – КРІ) в залежності від цілей управління, які розділено на чотири основні сфери: брендінг, управління, продажі, залучення. Виокремлено основні та вторинні показники, за якими здійснюється моніторинг системи інформаційно-комунікаційних технологій. Доведено, що одним з перспективних напрямів досліджень є аналіз соціальних мереж. Рекомендовано інструменти моніторингу соціальних мереж, які надають можливість керувати профілями соціальних платформ.

Ключові слова

інформаційно-комунікаційні технології, KPI, соціальні мережі, інструменти моніторингу

Повний текст:

PDF

Посилання

1. Varenko, V.M. (2014). Informatsiino-analitychni tekhnolohii pryiniattia efektyvnykh upravlinskykh rishen [Information analytics techniques of taking effective managerial decisions]. Bibliotekoznavstvo. Dokumentoznavstvo. Informolohiia – LibraryScience. Documentaryscience. Informology, 3, 62-65 [in Ukrainian].

2. Hruzina, I.A. (2014). Sotsialne zhyttia suspilstva v umovakh informatyzatsii [Social life of society in the conditions of informatization]. Menedzher – Manager, 1, 10-14 [in Ukrainian].

3. Gorovoy, V., & Dubrovin, L.A. (2010). Sotsialni informatsiyni komunikatsiyi, yikh Napovnennya y resurs [Social information communication, their content and resource]. Kiev: NAS of Ukraine, Nat. b-ka Ukraine. Vernadsky, V.I. [in Ukrainian].

4. Diehtiar, O.A. (2013). Informatsiino-komunikatyvna diialnist v derzhavnomu upravlinni yak instrument intensyfikatsii sotsialnoho partnerstva [Information and communication activities in public administration as a tool to intensify the social partnership]. Derzhavne upravlinnia: udoskonalennia ta rozvytok – Public Administration: Improvement and Development, 9. Retrieved from http://nbuv.gov.ua/UJRN/ Duur_2013_9_3 [in Ukrainian].

5. Danko, Yu.A. (2012). Fenomen sotsialnykh merezh u konteksti stanovlennia i rozvytku merezhevoho suspilstva [The phenomenon of social networks in the context of the formation and development of a network society]. Visnyk Mizhnarodnoho slovianskoho universytetu: Sotsiolohichni nauky – Bulletin of the International Slavic University: Sociological Sciences, Vol. 15, 1-2, 53-59 [in Ukrainian].

6. Yershova, N.Yu. (2013). Informatsiino-komunikatsiine zabezpechennia pryiniattia upravlinskykh rishen ekonomichnymy sub’iektamy [ICT support for the adoption of managerial decisions of economic agents]. Naukovyi visnyk Uzhhorodskoho universytetu. Ekonomika– Uzhgorod University Scientific Bulletin. Economy, 39, Vol. 1, 96-101 [in Ukrainian].

7. Zaitseva, N.V. (2015). Orhanizatsiia komunikatsii v upravlinskii diialnosti na osnovi suchasnykh informatsiinykh tekhnolohii [The organization of communication in management based on modern information technologies]. Teoretychni i praktychniaspektyekonomiky ta intelektualnoivlasnosti: zbirnyknaukovykhprats - Theoretical and Practical Aspects of Economics and Intellectual Property.Mariupol: DVNZ «PDTU», Vol. 1, 166–170 [in Ukrainian].

8. Kurban, O.V. (2012). Diahnostyka ta modeliuvannia PR-protsesiv [Diagnosis and modeling of PR-processes.Kyiv :Ukr. konfederatsiia zhurnalistiv [in Ukrainian].

9. Lepeiko, T.I (Eds.). (2010). Conceptual foundations of management in information economy. Kharkiv :Vyd. KhNEU [in Ukrainian].

10. Lobovikova, O.O. (2011). Sotsialni merezhi yak fenomen informatsiinoho suspilstva [Social networks as a phenomenon of information society]. Visnyk Lvivskoho universytetu. Seriia sotsiolohichna – Bulletin of the University of Lviv. The series is sociological, 5, 154–160 [in Ukrainian].

11. Cherniavska, I.V. (2008). Doslidzhennia efektyvnosti vykorystannia informatsiinykh resursiv promyslovoho pidpryiemstva [Research of efficiency of use of information resources of the industrial enterprise]. Ekonomichnyi analiz – Economic analysis,2(18), 397–399. [in Ukrainian].

12. Shershnova, H.V., Ilienko, Yu.I., & Olifirova, Yu.O. (2013). Orhanizatsiino-ekonomichni aspekty vprovadzhennia katehoriinoho menedzhmentu ta yoho informatsiino-komunikatsiina pidtrymka [Organizational and economic aspects of implementation of categorical management and its information and communication support]. Stalyi rozvytok ekonomiky – Sustainable economic development, 3, 319-326. Retrieved from http://nbuv.gov.ua/UJRN/sre_2013_3_70 [in Ukrainian].

13. Shpak, N.O. (2011). Osnovy komunikatsiynoho menedzhmentu promyslovykh predpryyatyy [Fundamentals of communication management industry]. Lviv: Vydavnytstvo natsionalnoho universytetu «Lvivska politekhnika» [in Ukrainian].

14. Colin, M., Galindo, R., & Hernández, O. (2015). Information and Communication Technology as a Key Strategy for Efficient Supply Chain Management in Manufacturing SMEs. Proceedings from Information Technology and Quantitative Management, ITQM’15: 3rd International Conference (pp. 833-842). [in English]

15. Lukić, J. (2014). The Impact of Information and Communication Technology on Decision Making Process in the Big Data Era. Megatrend Review, 11(2), 221-233. [in English]

16. Charu C. (2012.) Social network data analytics . Springer Science & Business Media, 486 p[in English]

17. S. Liang, Y. Guo. (2012). Local Oriented Efficient Detection of Overlapping Communities in Large Network. International Conference on Cyber-Enabled Distributed Computing and Knowledge Discover. 31-38 [in English]

18. Ofitsiinyi sait monitorynhovoi systemy «Brandwatch» [The official site of the monitoring system «Brandwatch»].www.brandwatch.com. Retrieved from https://www.brandwatch.com/

19. Ofitsiinyi sait monitorynhovoi systemy «Talkwalker» [The official site of the monitoring system «Talkwalker»].www.talkwalker.com. Retrieved from https://www.talkwalker.com/

20. Ofitsiinyi sait monitorynhovoi systemy «Hootsuite» [The official site of the monitoring system «Hootsuite»]. hootsuite.com. Retrieved from https://hootsuite.com/

Пристатейна бібліографія ГОСТ

  1. Варенко В.М. Інформаційно-аналітичні технології прийняття ефективних управлінських рішень. Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія. 2014. № 3. С. 62-65.
  2. Грузіна І. А. Соціальне життя суспільства в умовах інформатизації. Менеджер. 2014. № 1. С. 10-14.
  3. Горовий В. Соціальні інформаційні комунікації, їх наповнення і ресурс / наук. ред. Л. А. Дубровіна; НАН України, Нац. б-ка України ім. В. І. Вернадського. К., 2010. 360 с.
  4. Дєгтяр О. А. Інформаційно-комунікативна діяльність в державному управлінні як інструмент інтенсифікації соціального партнерства. Державне управління: удосконалення та розвиток. 2013. № 9. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Duur_2013_9_3. (дата звернення 12.11.2019).
  5. Данько Ю. А. Феномен соціальних мереж у контексті становлення і розвитку мережевого суспільства. Вісник Міжнародного слов'янского університету. Сер. : Соціологічні науки. 2012. Т. 15, № 1-2. С. 53-59.
  6. Єршова Н.Ю. Інформаційно-комунікаційне забезпечення прийняття управлінських рішень економічними суб’єктами. Науковий вісник Ужгородського університету. Економіка. 2013. Вип. 39, Ч. 1. С. 96-101.
  7. Зайцева, Н. В. Організація комунікації в управлінській діяльності на основі сучасних інформаційних технологій. Теоретичні і практичні аспекти економіки та інтелектуальної власності: збірник наукових праць : у 2-х вип. Маріуполь: ДВНЗ «ПДТУ», 2015. Вип. 1. С. 166–170.
  8. Курбан О. В. Діагностика та моделювання PR-процесів : монографія [Diagnosis and modeling of PR-processes: monograph] / О. В. Курбан. Київ : Укр. конфедерація журналістів, 2012. 159 с
  9. Концептуальні засади менеджменту в інформаційній економіці : монографія / за ред. д.е.н., проф. Лепейко Т.І. Харків : Вид. ХНЕУ, 2010. 252 с.
  10. Лобовікова О.О. Соціальні мережі як феномен інформаційного суспільства Вісник Львівського університету. Серія соціологічна. 2011. Випуск 5. С. 154–160.
  11. Чернявська І.В. Дослідження ефективності використання інформаційних ресурсів промислового підприємства. Економічний аналіз. 2008. №2(18). С. 397–399.
  12. Шершньова Г. В., Ільєнко Ю. І., Оліфірова Ю. О. Організаційно-економічні аспекти впровадження категорійного менеджменту та його інформаційно-комунікаційна підтримка. Сталий розвиток економіки. 2013. № 3. С. 319-326 URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sre_2013_3_70.(дата звернення 05.11.2019).
  13. Шпак Н.О. Основи комунікаційного менеджменту промислових підприємств: [монографія]. Львів: Видавництво національного університету «Львівська політехніка», 2011. 344 с.
  14. Brandwatch. URL: https://www.brandwatch.com/ (дата звернення 19.11.2019).
  15. Charu C. Social network data analytics. Springer Science & Business Media, 2012. 486 p
  16. Colin M., Galindo R., Hernández O. Information and Communication Technology as a Key Strategy for Efficient Supply Chain Management in Manufacturing SMEs. Procedia Computer Science, 55 (3rd International Conference on Information Technology and Quantitative Management, ITQM 2015). 2015. P. 833-842. doi:10.1016/j.procs.2015.07.152
  17. Hootsuite. URL: https://hootsuite.com/ (дата звернення 19.11.2019).
  18. Liang, Y. Guo. Local Oriented Efficient Detection of Overlapping Communities in Large Network. International Conference on Cyber-Enabled Distributed Computing and Knowledge Discover. 2012. P. 31-38
  19. Lukić J. The Impact of Information and Communication Technology on Decision Making Process in the Big Data Era. Megatrend Review. 2014. 11(2). P. 221-233.
  20. Talkwalker. URL: https://www.talkwalker.com/ (дата звернення 19.11.2019).

Copyright (c) 2019 В.В. Гончар, О С. Богачов, О П. Онофрійчук