DOI: https://doi.org/10.32515/2663-1636.2019.3(36).255-264
Інформаційно-комунікаційні системи забезпечення управлінських рішень
Об авторах
В.В. Гончар, професор, доктор економічних наук, завідувач кафедри маркетингу та бізнес-адміністрування, ДВНЗ «Приазовський державний технічний університет», м. Маріуполь, Україна, E-mail: gonchar.mariupol@gmail.com
О С. Богачов, аспірант кафедри маркетингу та бізнес-адміністрування, ДВНЗ «Приазовський державний технічний університет», м. Маріуполь, Україна, E-mail: agodalex@gmail.com
О П. Онофрійчук, аспірант, кафедра маркетингу та бізнес-адміністрування, ДВНЗ «Приазовський державний технічний університет», м. Маріуполь, Україна, E-mail:lechkin@ukr.net
Анотація
Стаття присвячена з’ясуванню особливостей сучасної системи інформаційно комунікаційних технологій прийняття рішень. Надано принципи побудови системи. Запропоновано використання ключових показників ефективності (KeyPerformanceIndicators – КРІ) в залежності від цілей управління, які розділено на чотири основні сфери: брендінг, управління, продажі, залучення. Виокремлено основні та вторинні показники, за якими здійснюється моніторинг системи інформаційно-комунікаційних технологій. Доведено, що одним з перспективних напрямів досліджень є аналіз соціальних мереж. Рекомендовано інструменти моніторингу соціальних мереж, які надають можливість керувати профілями соціальних платформ.
Ключові слова
інформаційно-комунікаційні технології, KPI, соціальні мережі, інструменти моніторингу
Повний текст:
PDF
Посилання
1. Varenko, V.M. (2014). Informatsiino-analitychni tekhnolohii pryiniattia efektyvnykh upravlinskykh rishen [Information analytics techniques of taking effective managerial decisions]. Bibliotekoznavstvo. Dokumentoznavstvo. Informolohiia – LibraryScience. Documentaryscience. Informology, 3, 62-65 [in Ukrainian].
2. Hruzina, I.A. (2014). Sotsialne zhyttia suspilstva v umovakh informatyzatsii [Social life of society in the conditions of informatization]. Menedzher – Manager, 1, 10-14 [in Ukrainian].
3. Gorovoy, V., & Dubrovin, L.A. (2010). Sotsialni informatsiyni komunikatsiyi, yikh Napovnennya y resurs [Social information communication, their content and resource]. Kiev: NAS of Ukraine, Nat. b-ka Ukraine. Vernadsky, V.I. [in Ukrainian].
4. Diehtiar, O.A. (2013). Informatsiino-komunikatyvna diialnist v derzhavnomu upravlinni yak instrument intensyfikatsii sotsialnoho partnerstva [Information and communication activities in public administration as a tool to intensify the social partnership]. Derzhavne upravlinnia: udoskonalennia ta rozvytok – Public Administration: Improvement and Development, 9. Retrieved from http://nbuv.gov.ua/UJRN/ Duur_2013_9_3 [in Ukrainian].
5. Danko, Yu.A. (2012). Fenomen sotsialnykh merezh u konteksti stanovlennia i rozvytku merezhevoho suspilstva [The phenomenon of social networks in the context of the formation and development of a network society]. Visnyk Mizhnarodnoho slovianskoho universytetu: Sotsiolohichni nauky – Bulletin of the International Slavic University: Sociological Sciences, Vol. 15, 1-2, 53-59 [in Ukrainian].
6. Yershova, N.Yu. (2013). Informatsiino-komunikatsiine zabezpechennia pryiniattia upravlinskykh rishen ekonomichnymy sub’iektamy [ICT support for the adoption of managerial decisions of economic agents]. Naukovyi visnyk Uzhhorodskoho universytetu. Ekonomika– Uzhgorod University Scientific Bulletin. Economy, 39, Vol. 1, 96-101 [in Ukrainian].
7. Zaitseva, N.V. (2015). Orhanizatsiia komunikatsii v upravlinskii diialnosti na osnovi suchasnykh informatsiinykh tekhnolohii [The organization of communication in management based on modern information technologies]. Teoretychni i praktychniaspektyekonomiky ta intelektualnoivlasnosti: zbirnyknaukovykhprats - Theoretical and Practical Aspects of Economics and Intellectual Property.Mariupol: DVNZ «PDTU», Vol. 1, 166–170 [in Ukrainian].
8. Kurban, O.V. (2012). Diahnostyka ta modeliuvannia PR-protsesiv [Diagnosis and modeling of PR-processes.Kyiv :Ukr. konfederatsiia zhurnalistiv [in Ukrainian].
9. Lepeiko, T.I (Eds.). (2010). Conceptual foundations of management in information economy. Kharkiv :Vyd. KhNEU [in Ukrainian].
10. Lobovikova, O.O. (2011). Sotsialni merezhi yak fenomen informatsiinoho suspilstva [Social networks as a phenomenon of information society]. Visnyk Lvivskoho universytetu. Seriia sotsiolohichna – Bulletin of the University of Lviv. The series is sociological, 5, 154–160 [in Ukrainian].
11. Cherniavska, I.V. (2008). Doslidzhennia efektyvnosti vykorystannia informatsiinykh resursiv promyslovoho pidpryiemstva [Research of efficiency of use of information resources of the industrial enterprise]. Ekonomichnyi analiz – Economic analysis,2(18), 397–399. [in Ukrainian].
12. Shershnova, H.V., Ilienko, Yu.I., & Olifirova, Yu.O. (2013). Orhanizatsiino-ekonomichni aspekty vprovadzhennia katehoriinoho menedzhmentu ta yoho informatsiino-komunikatsiina pidtrymka [Organizational and economic aspects of implementation of categorical management and its information and communication support]. Stalyi rozvytok ekonomiky – Sustainable economic development, 3, 319-326. Retrieved from http://nbuv.gov.ua/UJRN/sre_2013_3_70 [in Ukrainian].
13. Shpak, N.O. (2011). Osnovy komunikatsiynoho menedzhmentu promyslovykh predpryyatyy [Fundamentals of communication management industry]. Lviv: Vydavnytstvo natsionalnoho universytetu «Lvivska politekhnika» [in Ukrainian].
14. Colin, M., Galindo, R., & Hernández, O. (2015). Information and Communication Technology as a Key Strategy for Efficient Supply Chain Management in Manufacturing SMEs. Proceedings from Information Technology and Quantitative Management, ITQM’15: 3rd International Conference (pp. 833-842). [in English]
15. Lukić, J. (2014). The Impact of Information and Communication Technology on Decision Making Process in the Big Data Era. Megatrend Review, 11(2), 221-233. [in English]
16. Charu C. (2012.) Social network data analytics . Springer Science & Business Media, 486 p[in English]
17. S. Liang, Y. Guo. (2012). Local Oriented Efficient Detection of Overlapping Communities in Large Network. International Conference on Cyber-Enabled Distributed Computing and Knowledge Discover. 31-38 [in English]
18. Ofitsiinyi sait monitorynhovoi systemy «Brandwatch» [The official site of the monitoring system «Brandwatch»].www.brandwatch.com. Retrieved from https://www.brandwatch.com/
19. Ofitsiinyi sait monitorynhovoi systemy «Talkwalker» [The official site of the monitoring system «Talkwalker»].www.talkwalker.com. Retrieved from https://www.talkwalker.com/
20. Ofitsiinyi sait monitorynhovoi systemy «Hootsuite» [The official site of the monitoring system «Hootsuite»]. hootsuite.com. Retrieved from https://hootsuite.com/
Пристатейна бібліографія ГОСТ
- Варенко В.М. Інформаційно-аналітичні технології прийняття ефективних управлінських рішень. Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія. 2014. № 3. С. 62-65.
- Грузіна І. А. Соціальне життя суспільства в умовах інформатизації. Менеджер. 2014. № 1. С. 10-14.
- Горовий В. Соціальні інформаційні комунікації, їх наповнення і ресурс / наук. ред. Л. А. Дубровіна; НАН України, Нац. б-ка України ім. В. І. Вернадського. К., 2010. 360 с.
- Дєгтяр О. А. Інформаційно-комунікативна діяльність в державному управлінні як інструмент інтенсифікації соціального партнерства. Державне управління: удосконалення та розвиток. 2013. № 9. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Duur_2013_9_3. (дата звернення 12.11.2019).
- Данько Ю. А. Феномен соціальних мереж у контексті становлення і розвитку мережевого суспільства. Вісник Міжнародного слов'янского університету. Сер. : Соціологічні науки. 2012. Т. 15, № 1-2. С. 53-59.
- Єршова Н.Ю. Інформаційно-комунікаційне забезпечення прийняття управлінських рішень економічними суб’єктами. Науковий вісник Ужгородського університету. Економіка. 2013. Вип. 39, Ч. 1. С. 96-101.
- Зайцева, Н. В. Організація комунікації в управлінській діяльності на основі сучасних інформаційних технологій. Теоретичні і практичні аспекти економіки та інтелектуальної власності: збірник наукових праць : у 2-х вип. Маріуполь: ДВНЗ «ПДТУ», 2015. Вип. 1. С. 166–170.
- Курбан О. В. Діагностика та моделювання PR-процесів : монографія [Diagnosis and modeling of PR-processes: monograph] / О. В. Курбан. Київ : Укр. конфедерація журналістів, 2012. 159 с
- Концептуальні засади менеджменту в інформаційній економіці : монографія / за ред. д.е.н., проф. Лепейко Т.І. Харків : Вид. ХНЕУ, 2010. 252 с.
- Лобовікова О.О. Соціальні мережі як феномен інформаційного суспільства Вісник Львівського університету. Серія соціологічна. 2011. Випуск 5. С. 154–160.
- Чернявська І.В. Дослідження ефективності використання інформаційних ресурсів промислового підприємства. Економічний аналіз. 2008. №2(18). С. 397–399.
- Шершньова Г. В., Ільєнко Ю. І., Оліфірова Ю. О. Організаційно-економічні аспекти впровадження категорійного менеджменту та його інформаційно-комунікаційна підтримка. Сталий розвиток економіки. 2013. № 3. С. 319-326 URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sre_2013_3_70.(дата звернення 05.11.2019).
- Шпак Н.О. Основи комунікаційного менеджменту промислових підприємств: [монографія]. Львів: Видавництво національного університету «Львівська політехніка», 2011. 344 с.
- Brandwatch. URL: https://www.brandwatch.com/ (дата звернення 19.11.2019).
- Charu C. Social network data analytics. Springer Science & Business Media, 2012. 486 p
- Colin M., Galindo R., Hernández O. Information and Communication Technology as a Key Strategy for Efficient Supply Chain Management in Manufacturing SMEs. Procedia Computer Science, 55 (3rd International Conference on Information Technology and Quantitative Management, ITQM 2015). 2015. P. 833-842. doi:10.1016/j.procs.2015.07.152
- Hootsuite. URL: https://hootsuite.com/ (дата звернення 19.11.2019).
- Liang, Y. Guo. Local Oriented Efficient Detection of Overlapping Communities in Large Network. International Conference on Cyber-Enabled Distributed Computing and Knowledge Discover. 2012. P. 31-38
- Lukić J. The Impact of Information and Communication Technology on Decision Making Process in the Big Data Era. Megatrend Review. 2014. 11(2). P. 221-233.
- Talkwalker. URL: https://www.talkwalker.com/ (дата звернення 19.11.2019).
Copyright (c) 2019 В.В. Гончар, О С. Богачов, О П. Онофрійчук
Інформаційно-комунікаційні системи забезпечення управлінських рішень
Об авторах
В.В. Гончар, професор, доктор економічних наук, завідувач кафедри маркетингу та бізнес-адміністрування, ДВНЗ «Приазовський державний технічний університет», м. Маріуполь, Україна, E-mail: gonchar.mariupol@gmail.com
О С. Богачов, аспірант кафедри маркетингу та бізнес-адміністрування, ДВНЗ «Приазовський державний технічний університет», м. Маріуполь, Україна, E-mail: agodalex@gmail.com
О П. Онофрійчук, аспірант, кафедра маркетингу та бізнес-адміністрування, ДВНЗ «Приазовський державний технічний університет», м. Маріуполь, Україна, E-mail:lechkin@ukr.net
Анотація
Ключові слова
Повний текст:
PDFПосилання
1. Varenko, V.M. (2014). Informatsiino-analitychni tekhnolohii pryiniattia efektyvnykh upravlinskykh rishen [Information analytics techniques of taking effective managerial decisions]. Bibliotekoznavstvo. Dokumentoznavstvo. Informolohiia – LibraryScience. Documentaryscience. Informology, 3, 62-65 [in Ukrainian].
2. Hruzina, I.A. (2014). Sotsialne zhyttia suspilstva v umovakh informatyzatsii [Social life of society in the conditions of informatization]. Menedzher – Manager, 1, 10-14 [in Ukrainian].
3. Gorovoy, V., & Dubrovin, L.A. (2010). Sotsialni informatsiyni komunikatsiyi, yikh Napovnennya y resurs [Social information communication, their content and resource]. Kiev: NAS of Ukraine, Nat. b-ka Ukraine. Vernadsky, V.I. [in Ukrainian].
4. Diehtiar, O.A. (2013). Informatsiino-komunikatyvna diialnist v derzhavnomu upravlinni yak instrument intensyfikatsii sotsialnoho partnerstva [Information and communication activities in public administration as a tool to intensify the social partnership]. Derzhavne upravlinnia: udoskonalennia ta rozvytok – Public Administration: Improvement and Development, 9. Retrieved from http://nbuv.gov.ua/UJRN/ Duur_2013_9_3 [in Ukrainian].
5. Danko, Yu.A. (2012). Fenomen sotsialnykh merezh u konteksti stanovlennia i rozvytku merezhevoho suspilstva [The phenomenon of social networks in the context of the formation and development of a network society]. Visnyk Mizhnarodnoho slovianskoho universytetu: Sotsiolohichni nauky – Bulletin of the International Slavic University: Sociological Sciences, Vol. 15, 1-2, 53-59 [in Ukrainian].
6. Yershova, N.Yu. (2013). Informatsiino-komunikatsiine zabezpechennia pryiniattia upravlinskykh rishen ekonomichnymy sub’iektamy [ICT support for the adoption of managerial decisions of economic agents]. Naukovyi visnyk Uzhhorodskoho universytetu. Ekonomika– Uzhgorod University Scientific Bulletin. Economy, 39, Vol. 1, 96-101 [in Ukrainian].
7. Zaitseva, N.V. (2015). Orhanizatsiia komunikatsii v upravlinskii diialnosti na osnovi suchasnykh informatsiinykh tekhnolohii [The organization of communication in management based on modern information technologies]. Teoretychni i praktychniaspektyekonomiky ta intelektualnoivlasnosti: zbirnyknaukovykhprats - Theoretical and Practical Aspects of Economics and Intellectual Property.Mariupol: DVNZ «PDTU», Vol. 1, 166–170 [in Ukrainian].
8. Kurban, O.V. (2012). Diahnostyka ta modeliuvannia PR-protsesiv [Diagnosis and modeling of PR-processes.Kyiv :Ukr. konfederatsiia zhurnalistiv [in Ukrainian].
9. Lepeiko, T.I (Eds.). (2010). Conceptual foundations of management in information economy. Kharkiv :Vyd. KhNEU [in Ukrainian].
10. Lobovikova, O.O. (2011). Sotsialni merezhi yak fenomen informatsiinoho suspilstva [Social networks as a phenomenon of information society]. Visnyk Lvivskoho universytetu. Seriia sotsiolohichna – Bulletin of the University of Lviv. The series is sociological, 5, 154–160 [in Ukrainian].
11. Cherniavska, I.V. (2008). Doslidzhennia efektyvnosti vykorystannia informatsiinykh resursiv promyslovoho pidpryiemstva [Research of efficiency of use of information resources of the industrial enterprise]. Ekonomichnyi analiz – Economic analysis,2(18), 397–399. [in Ukrainian].
12. Shershnova, H.V., Ilienko, Yu.I., & Olifirova, Yu.O. (2013). Orhanizatsiino-ekonomichni aspekty vprovadzhennia katehoriinoho menedzhmentu ta yoho informatsiino-komunikatsiina pidtrymka [Organizational and economic aspects of implementation of categorical management and its information and communication support]. Stalyi rozvytok ekonomiky – Sustainable economic development, 3, 319-326. Retrieved from http://nbuv.gov.ua/UJRN/sre_2013_3_70 [in Ukrainian].
13. Shpak, N.O. (2011). Osnovy komunikatsiynoho menedzhmentu promyslovykh predpryyatyy [Fundamentals of communication management industry]. Lviv: Vydavnytstvo natsionalnoho universytetu «Lvivska politekhnika» [in Ukrainian].
14. Colin, M., Galindo, R., & Hernández, O. (2015). Information and Communication Technology as a Key Strategy for Efficient Supply Chain Management in Manufacturing SMEs. Proceedings from Information Technology and Quantitative Management, ITQM’15: 3rd International Conference (pp. 833-842). [in English]
15. Lukić, J. (2014). The Impact of Information and Communication Technology on Decision Making Process in the Big Data Era. Megatrend Review, 11(2), 221-233. [in English]
16. Charu C. (2012.) Social network data analytics . Springer Science & Business Media, 486 p[in English]
17. S. Liang, Y. Guo. (2012). Local Oriented Efficient Detection of Overlapping Communities in Large Network. International Conference on Cyber-Enabled Distributed Computing and Knowledge Discover. 31-38 [in English]
18. Ofitsiinyi sait monitorynhovoi systemy «Brandwatch» [The official site of the monitoring system «Brandwatch»].www.brandwatch.com. Retrieved from https://www.brandwatch.com/
19. Ofitsiinyi sait monitorynhovoi systemy «Talkwalker» [The official site of the monitoring system «Talkwalker»].www.talkwalker.com. Retrieved from https://www.talkwalker.com/
20. Ofitsiinyi sait monitorynhovoi systemy «Hootsuite» [The official site of the monitoring system «Hootsuite»]. hootsuite.com. Retrieved from https://hootsuite.com/
Пристатейна бібліографія ГОСТ
- Варенко В.М. Інформаційно-аналітичні технології прийняття ефективних управлінських рішень. Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія. 2014. № 3. С. 62-65.
- Грузіна І. А. Соціальне життя суспільства в умовах інформатизації. Менеджер. 2014. № 1. С. 10-14.
- Горовий В. Соціальні інформаційні комунікації, їх наповнення і ресурс / наук. ред. Л. А. Дубровіна; НАН України, Нац. б-ка України ім. В. І. Вернадського. К., 2010. 360 с.
- Дєгтяр О. А. Інформаційно-комунікативна діяльність в державному управлінні як інструмент інтенсифікації соціального партнерства. Державне управління: удосконалення та розвиток. 2013. № 9. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Duur_2013_9_3. (дата звернення 12.11.2019).
- Данько Ю. А. Феномен соціальних мереж у контексті становлення і розвитку мережевого суспільства. Вісник Міжнародного слов'янского університету. Сер. : Соціологічні науки. 2012. Т. 15, № 1-2. С. 53-59.
- Єршова Н.Ю. Інформаційно-комунікаційне забезпечення прийняття управлінських рішень економічними суб’єктами. Науковий вісник Ужгородського університету. Економіка. 2013. Вип. 39, Ч. 1. С. 96-101.
- Зайцева, Н. В. Організація комунікації в управлінській діяльності на основі сучасних інформаційних технологій. Теоретичні і практичні аспекти економіки та інтелектуальної власності: збірник наукових праць : у 2-х вип. Маріуполь: ДВНЗ «ПДТУ», 2015. Вип. 1. С. 166–170.
- Курбан О. В. Діагностика та моделювання PR-процесів : монографія [Diagnosis and modeling of PR-processes: monograph] / О. В. Курбан. Київ : Укр. конфедерація журналістів, 2012. 159 с
- Концептуальні засади менеджменту в інформаційній економіці : монографія / за ред. д.е.н., проф. Лепейко Т.І. Харків : Вид. ХНЕУ, 2010. 252 с.
- Лобовікова О.О. Соціальні мережі як феномен інформаційного суспільства Вісник Львівського університету. Серія соціологічна. 2011. Випуск 5. С. 154–160.
- Чернявська І.В. Дослідження ефективності використання інформаційних ресурсів промислового підприємства. Економічний аналіз. 2008. №2(18). С. 397–399.
- Шершньова Г. В., Ільєнко Ю. І., Оліфірова Ю. О. Організаційно-економічні аспекти впровадження категорійного менеджменту та його інформаційно-комунікаційна підтримка. Сталий розвиток економіки. 2013. № 3. С. 319-326 URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sre_2013_3_70.(дата звернення 05.11.2019).
- Шпак Н.О. Основи комунікаційного менеджменту промислових підприємств: [монографія]. Львів: Видавництво національного університету «Львівська політехніка», 2011. 344 с.
- Brandwatch. URL: https://www.brandwatch.com/ (дата звернення 19.11.2019).
- Charu C. Social network data analytics. Springer Science & Business Media, 2012. 486 p
- Colin M., Galindo R., Hernández O. Information and Communication Technology as a Key Strategy for Efficient Supply Chain Management in Manufacturing SMEs. Procedia Computer Science, 55 (3rd International Conference on Information Technology and Quantitative Management, ITQM 2015). 2015. P. 833-842. doi:10.1016/j.procs.2015.07.152
- Hootsuite. URL: https://hootsuite.com/ (дата звернення 19.11.2019).
- Liang, Y. Guo. Local Oriented Efficient Detection of Overlapping Communities in Large Network. International Conference on Cyber-Enabled Distributed Computing and Knowledge Discover. 2012. P. 31-38
- Lukić J. The Impact of Information and Communication Technology on Decision Making Process in the Big Data Era. Megatrend Review. 2014. 11(2). P. 221-233.
- Talkwalker. URL: https://www.talkwalker.com/ (дата звернення 19.11.2019).
Copyright (c) 2019 В.В. Гончар, О С. Богачов, О П. Онофрійчук