DOI: https://doi.org/10.32515/2663-1636.2020.5(38).182-189

Витрати в системі планування маркетингу на підприємстві

В.Л. Корінєв, C.А. Романчук, С.В. Бойко

Про авторів

В.Л. Корінєв, професор, доктор економічних наук, професор кафедри управління персоналом і маркетингу, Запорізький національний університет, м. Запоріжжя, Україна, ORCID: http://orcid.org/0000-0002-4279-2101, e-mail: kvl79203@gmail.com

C.А. Романчук, доцент, кандидат технічних наук, доцент кафедри економічної теорії, маркетингу та економічної кібернетики, Центральноукраїнський національний технічний університет, м. Кропивницький, Україна, ORCID: https://orcid.org/0000-0002-0204-6059, е-mail: licinio@ukr.net

С.В. Бойко, викладач кафедри економічної теорії, маркетингу та економічної кібернетики, Центральноукраїнський національний технічний університет, м. Кропивницький, Україна, ORCID: https://orcid.org/0000-0001-5587-1792, e-mail: svetlianaboyko@gmail.com

Анотація

Визначено проблему планування маркетингової діяльності вітчизняних підприємств та досліджено її особливості. Запропоновано алгоритм процесу планування маркетингової діяльності згідно результатів цього дослідження. Уточнено роль витрат з позиції ціноутворення при маркетинговому плануванні. Обґрунтовано рекомендації по підвищенню ефективності маркетингової діяльності підприємства з урахуванням особливостей формування витрат на виробництво та реалізацію продукції.

Ключові слова

маркетинг, планування, ціна, витрати, підприємство, ринкова ситуація, конкуренція

Повний текст:

PDF

Посилання

1. Assel, H. (2009). Marketing: principles and strategy: textbook. (2nd ed.). Moscow: Infra-M.

2. Westwood, J. (2014). Marketinhoviy plan: monografiya [Marketing plan: monograph]. St. Petersburg, Moscow, Kharkov, Minsk: Piter [in Russian].

3. Durovich, A.P. (2016). Marketinh v predprinimatelskoy deyatelnosti: monografiya [Marketing in entrepreneurial activity: monograph]. Minsk: NPZh "Finance, accounting, audit" [in Russian].

4. Degaltseva, Zh.V. (2018). Sravnitelnaya harakteristika razlichnih metodov zatrat i kalkulirovaniya sebestoimosti [Comparative characteristics of various methods of costs and costing]. Nauchniy jurnal KubGAU - Scientific journal of KubSAU, 104 (10), 1010-1020 [in Russian]

5. Kovalev, A.I., & Voilenko, V.V. (2012). Marketing analysis. (2nd ed.). Moscow: Center for Economics and Marketing.

6. Kuzina, A.F., & Pavlenko, E.A. (2018). Sovremenniy podhod k sovershenstvovaniyu ucheta i upravleniyu zatratami ekonomicheskogo subekta [A modern approach to improving accounting and cost management of an economic entity]. Humanitarnie, sotsialnoekonomicheskie i obshchestvennie nauki - Humanities, socio-economic and social sciences. 6-7, 198-200 [in Russian]

7. Podgornaya, A.G., & Tyurev, V.K. (2017). Osnovnie funktsii upravleniya zatratami [The main functions of cost management]. Matritsa nauchnogo poznnaniya - Matrix of scientific knowledge, 3, 171-175 [in Russian].

8. Severinova, Yu. M. (2011). Udoskonalennya mehanizmu analizu ta planuvannya marketinhovoyi diyalnosti pidpriemstva [Improving the mechanism of analysis and planning of marketing activities of the enterprise]. Ekonomichniy visnik Donbasu - Economic Bulletin of Donbass, 3 (25), 132-135 [in Ukrainian].

9. Graham, H., Saunders, J., & Pearcy, N. (2016). Marketinhovaya stratehiya i konkurentnoe pozitsionirovanie [Marketing Strategy and Competitive Positioning]. Moscow: Balance Business Books [in Russian].

Пристатейна бібліографія

  1. Ассэль Генри. Маркетинг: принципы и стратегия : учебник / 2-е изд. М. : Инфра-М, 2009. 804 с.
  2. Дж. Вествуд. Маркетинговый план: монографія. Санкт-Петербург, Москва, Харьков, Минск: Питер, 2014. 298 с.
  3. Дурович А. П. Маркетинг в предпринимательской деятельности: монография. Минск: НПЖ «Финансы, учет, аудит», 2016. 464 с.
  4. Дегальцева, Ж.В. Сравнительная характеристика различных методов затрат и калькулирования себестоимости. Научный журнал КубГАУ, №104 (10), 2018. С. 1010-1020.
  5. Ковалёв А.И., Войленко В.В. Маркетинговый анализ / изд. 2-е, перераб. и доп. М. : Центр экономики и маркетинга, 2012. 207 с.
  6. Кузина А.Ф., Павленко, Е.А. Современный подход к совершенствованию учета и управлению затратами экономического субъекта. Гуманитарные, социально-экономические и общественные науки. 2018. № 6-7. С. 198-200.
  7. Подгорная, А.Г., Тюрев, В.К. Основные функции управления затратами. Матрица научного познания. 2017. № 3. С. 171-175.
  8. Северинова Ю. М. Удосконалення механізму аналізу та планування маркетингової діяльності підприємства. Економічний вісник Донбасу № 3 (25), 2011. С. 132-135.
  9. Хулей Грэм, Сондерс Джон, Пирси Найджел. Маркетинговая стратегия и конкурентное позиционирование. М.: Баланс Бизнес Букс, 2016. 778 c.

Copyright (c) 2020 В.Л. Корінєв, C.А. Романчук, С.В. Бойко