DOI: https://doi.org/10.32515/2663-1636.2020.5(38).207-213

Інформаційне забезпечення маркетинг-статистики інноваційних підприємств

Ю.Г. Горященко

Про авторів

Ю.Г. Горященко, доцент, кандидат економічних наук, доцент кафедри маркетингу, Університет митної справи та фінансів, м. Дніпро, Україна, ORCID: https://orcid.org/0000-0001-7020-1412, e-mail: julia.goryaschenko@gmail.com

Анотація

У статті визначено та проаналізовано методи і основні завдання маркетинг-статистики. Встановлено види, джерела та способи отримання маркетингової інформації підприємств. Проведено паралель між маркетинговим та статистичним спостереженням. Доведено системність маркетингових досліджень. Викладено зміст, значення та стратегічне бачення розвитку інформативності як міри корисності та повноти даних, а також ключової характеристики результатів маркетингових досліджень. Наведено релевантні факти статистики інтернет-маркетингу та цифрового маркетингу. Запропоновано вимоги до маркетингової інформації інноваційних підприємств, пропозиції щодо супроводження споживачів на всіх стадіях життєвого циклу, щодо укрупнення, систематизації та оптимізації методів маркетинг-статистики. Виокремлено ключові фактори успіху в маркетинг-статистиці: аналітичні інструменти та ефективний аналіз даних.

Ключові слова

маркетинг-статистика, статистика підприємств, маркетингова інформація, інноваційне підприємство, SMM, SEO інструменти

Повний текст:

PDF

Посилання

1. Bahyev, H.L., & Bohdanova, E.L. (1999). Marketynh-statystyka [Marketing statistics]. SPb [in Russian].

2. Beliaevskyi, Y.K. (2004). Marketynhovoe yssledovanye [Marketing research]. Moscow [in Russian].

3. Vysoka, A., Tsaruk, D., & Horiashchenko, Yu. (2019). Marketynh yak suchasna kontseptsiia pidpryiemnytstva [Marketing as a modern concept of entrepreneurship]. Rozvytok nauky ta biznesu v umovakh hlobalizatsii '19: Vseukrainska naukovo-praktychna konferentsiia – International Scientific and Practical Conference (pp. 15-18). Ternopil: Osadtsa Y.V. [in Ukrainian].

4. Korotkov, A.V. (2012). Marketynhovie issledovanyia [Marketing research]. Moscow: Yunyty-Dana [in Russian].

5. Kotler, F. (2010). Osnovy marketynha. Professyonalnoe yzdanye [Marketing Basics. Professional edition]. Moscow : Vyliams [in Russian].

6. Kushchenko, O.I. (2017). Statystyka rynku tovariv [Goods market statistics]. Kharkiv. : KhNU imeni V.N. Karazina [in Ukrainian].

7. Lypchuk, V. V. (2008). Marketynhovyi analiz [Marketing analysis]. Kyiv: Akademvydav [in Ukrainian].

8. Marketynhove doslidzhennia (n.d.). uk.wikipedia.org. Retrieved from https://uk.wikipedia.org/wiki/ [in Ukrainian].

9. Matkovskyi, S.O., Hrynkevych, O.S., & Sorochak, O.Z. (2013). Statystyka pidpryiemstv [Enterprise statistics]. Kyiv: Alerta [in Ukrainian].

10. Zhadko, K.S., Paderin, I.D., & Horiashchenko, Yu.G. et al. (2019). Organization of production and marketing activities of small and medium-sized businesses. K.S. Zhadko (Ed.). Dnipro: UMSF.

11. Polishchuk, I.R. (2016). Statystychne doslidzhennia stanu marketynhovoi polityky: oblikovyi vymir [Statistical progress in marketing policy: regional vimir]. Problemy teorii ta metodolohii bukhhalterskoho obliku, kontroliu i analizu. Ser. : Bukhhalterskyi oblik, kontrol i analiz – Problems of the theory and methodology of the accounting industry, control and analysis. Ser. : Accounting department, control and analysis, 1, 190-203 [in Ukrainian].

12. Prykhodko, D. O. (2019). Marketynh [Marketing]. Kharkiv: FOP Brovin O.V. [in Ukrainian].

13. Sait Derzhavnoi sluzhby statystyky Ukrainy [Site of the State Statistics Service of Ukraine]. ukrstat.gov.ua. Retrieved from http://www.ukrstat.gov.ua/ [in Ukrainian].

14. Sait KVED 2020 – perechen vydov deiatelnosty [Site KVED 2020 – a list of activities]. juridicheskij-supermarket.ua. Retrieved from https://www.juridicheskij-supermarket.ua/ [in Russian].

15. Sait Ukrainskoi asotsiatsii marketynhu [Site of the Ukrainian Marketing Association]. www.uam.in.ua. Retrieved from http://www.uam.in.ua/ukr/about/ [in Ukrainian].

16. Sait HubSpot. hubspot.com. Retrieved from https://www.hubspot.com/marketing-statistics [in English].

17. Sait Nielsen. nielsen.com. Retrieved from https://www.nielsen.com/ [in English].

18. Shevchuk, O.A. (2015). Statystychni metody v marketynhovykh doslidzhenniakh rynkiv spozhyvchykh tovariv [Statistical Methods in Marketing Advances in Product Markets]. Naukovyi visnyk Natsionalnoi akademii statystyky, obliku ta audytu – Scientific Bulletin of the National Academy of Statistics, Audit, 4, 27-33. [in Ukrainian].

19. Iashkina, O.I. (2013). Statystychni instrumenty vyznachennia uzghodzhenosti dumok ekspertiv v marketynhovykh doslidzhenniakh [Statistical tools for the performance of experts' opinions in marketing reports]. Ekonomichnyi visnyk Natsionalnoho tekhnichnoho universytetu Ukrainy «Kyivskyi politekhnichnyi instytut» – Economic bulletin of the National Technical University of Ukraine «Kiev Polytechnic Institute», 10, 442-449 [in Ukrainian].

Пристатейна бібліографія

  1. Багиев Г.Л., Богданова Е.Л. Маркетинг-статистика: учебное пособие. СПб.: СПбГУЭФ, 1999. 108 с.
  2. Беляевский И.К. Маркетинговое исследование: уч. пособие. М. 2004. 414 с.
  3. Висока А., Царук Д., Горященко Ю. Маркетинг як сучасна концепція підприємництва. Розвиток науки та бізнесу в умовах глобалізації : мат-ли ВНПК, м. Тернопіль : Тернопіль: Осадца Ю.В., 15.05.2019. С.15-18.
  4. Коротков А.В. Маркетинговые исследования Учебное пособие. М.: Юнити-Дана. 2012. 304 с.
  5. Котлер Ф., Армстронг Г. Основы маркетинга. Профессиональное издание. М. : Вильямс. 2010. 1072 с.
  6. Кущенко О.І. Статистика ринку товарів: навчально-методичний посібник. X. : ХНУ імені В.Н. Каразіна, 2017. 92 с.
  7. Липчук В.В., Яців І. Г., Гошко Б.М. Маркетинговий аналіз: навчальний посібник. Липчук,. Київ: Академвидав. 2008. 214 с.
  8. Маркетингове дослідження. URL: https://uk.wikipedia.org/wiki/ (дата звернення: 28.11.2020)
  9. Матковський С.О., Гринькевич О.С., Сорочак О.З. Статистика підприємств : навчальний посібник. К.: Алерта, 2013. 560 с.
  10. Організація виробничої та маркетингової діяльності малого і середнього бізнесу : колективна монографія за ред. проф., д.е.н., ак. АЕНУ К.С. Жадька, Дніпро: УМСФ, 2019. 227 c.
  11. Поліщук І.Р. Статистичне дослідження стану маркетингової політики: обліковий вимір. Проблеми теорії та методології бухгалтерського обліку, контролю і аналізу. Сер. : Бухгалтерський облік, контроль і аналіз. 2016. Вип. 1. С. 190-203.
  12. Приходько Д.О. Маркетинг : навч. посіб. Х.: ФОП Бровін О.В. 2019. 240 с.
  13. Cайт Державної служби статистики України. URL: http://www.ukrstat.gov.ua/ (дата звернення: 28.11.2020)
  14. Сайт КВЕД 2020 – перечень видов деятельности / Юридический супермаркет: пространство решений. URL: https://www.juridicheskij-supermarket.ua/ (дата звернення: 30.11.2020)
  15. Сайт Української асоціації маркетингу. URL: http://www.uam.in.ua/ (дата звернення: 30.11.2020)
  16. Сайт HubSpot. URL: https://www.hubspot.com/marketing-statistics (дата звернення: 30.11.2020)
  17. Сайт Nielsen. URL: https://www.nielsen.com/ (дата звернення: 30.11.2020)
  18. Шевчук О.А. Статистичні методи в маркетингових дослідженнях ринків споживчих товарів Науковий вісник Національної академії статистики, обліку та аудиту. 2015. № 4. С. 27-33.
  19. Яшкіна О.І. Статистичні інструменти визначення узгодженості думок експертів в маркетингових дослідженнях. Економічний вісник Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут». 2013. № 10. С. 442-449.

Copyright (c) 2020 Ю.Г. Горященко