DOI: https://doi.org/10.32515/2663-1636.2024.12(45).253-263
Контент-орієнтований digital маркетинг
Про авторів
М.С. Кравченко, доцент, кандидат економічних наук, доцент кафедри транспортного менеджменту і логістики, ДВНЗ «Приазовський державний технічний університет», м. Дніпро, Україна, ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2185-178X, e-mail: kravchenko.maryna@gmail.com
В.М. Погорелов, здобувач третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти, ДВНЗ «Приазовський державний технічний університет», м. Дніпро, Україна ORCID: https://orcid.org/0009-0001-9369-160X, e-mail: pohorelov.valerij@gmail.com
С.О. Баш, здобувач третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти, ДВНЗ «Приазовський державний технічний університет», м. Дніпро, Україна, ORCID: https://orcid.org/0009-0004-1006-3686, e-mail: bash_s_o@aspirants.pstu.edu
Анотація
Публікацію присвячено дослідженню особливостей використання у сучасному маркетингу контенту як матеріалу, що створюється для залучення клієнтів, інформування та взаємодії з цільовою аудиторією, що приносить їй користь і сприяє формуванню позитивного образу бренду. Наукове дослідження спрямоване на особливості відмінних від прямої реклами цифрових методів задоволення інформаційних потреб чи інтересів аудиторії, що є важливим кроком на шляху перетворення потенційних клієнтів на лояльних покупців. Вивченню підлягає проблема пошуку оптимальних способів створення контенту і його наступного використання для залучення, утримання та забезпечення лояльності цільової аудиторії.
Контент-орієнтований маркетинг розглядається як важливий елемент стратегій просування, що дозволяє брендам формувати довгострокові відносини з аудиторією через надання цінної інформації, яка відповідає потребам і запитам користувачів. Вивчаються шляхи подолання проблем, які ускладнюють успішне використання контент-маркетингу. Обґрунтовано віднесення до їхнього переліку: високого ступеня насиченості інформаційного простору покупців; труднощів застосування метрик, які точно відображають результативність контенту, адекватно вимірюють вплив контент-маркетингу на досягнення стратегічних цілей у вигляді підвищення конверсій чи зміцнення лояльності покупців; постійні динамічні зміни в алгоритмах пошукових систем і соціальних медіа, що змушує компанії постійно адаптуватися до нових вимог для збереження ринкових позицій; необхідність проникнення у особливості створення персоналізованого контенту, що вимагає глибокого розуміння потреб окремих сегментів аудиторії та застосування технологій збору й аналізу даних. Загальним спрямуванням дослідження контент-орієнтованого digital маркетингу визнається визначення найкращих сучасних підходів до створення ефективного, персоналізованого і релевантного контенту, який об’єктивно здатен сприяти побудові міцних відносин з цільовою аудиторією, сприяє підвищенню впізнаваність бренду та забезпечує досягнення бізнес-цілей у реальному та віртуальному ринковому середовищі. Стверджується, що контент-орієнтований digital маркетинг базується на професійних компетентностях фахівців у сферах SEO, редагування, маркетингу, Pay-per-Click, креативного створення контенту, PR, продажів та обслуговування, маркетингу засобами електронного листування, досліджень ринку та веб-аналізу. Технологію використання контенту у маркетинговій діяльності пропонується розглядати у якості специфічної частини ширшого набору інструментів і поєднувати з людською творчістю, інтуїцією та стратегічним мисленням.
Обґрунтовано потребу у запровадженні спеціальної посади керівника проєкту з використання контент-маркетингу, який міг би здійснювати загальний підхід до його просування. Запропоновано формувати окремий пул витрат центру відповідальності і призначати персонально відповідальних за контент-орієнтований маркетинг, широко залучати до дослідницького та творчого процесів виробництва контенту, реалізація окремих фаз контент-менеджменту інструментів штучного інтелекту, проводити детальні перевірки якості згенерованого контенту та ступень його відповідності потребам цільових груп
Ключові слова
digital маркетинг, content-маркетинг, вхідний маркетинг, B2B маркетинг, штучний інтелект у маркетингу
Повний текст:
PDF
Посилання
1. Koval, L.A., Zhovnovach, R.I., & Romanchuk, S.A. (2022). Advertising and its innovative development from the standpoint of marketing management. Tsentralnoukrainskyi naukovyi visnyk. Ekonomichni nauky, 8(41), 129-139. [in Ukrainian]. https://doi.org/10.32515//2663-1636.2022.8(41).129-132.
2. Content marketing. https://uk.wikipedia.org/wiki/Контент-маркетинг.
3. Melnyk, L.H., & Derykolenko, A.O. (2023). Digital marketing tools as a means of promoting the products of domestic industrial enterprises. Efektyvna ekonomika, 3. [in Ukrainian]. https://doi.org/10.32515/2663-1636.2023.9(42).186-196.
4. Tsaturian, R.O., Bedov, D.V., & Zhovnovach R.I. (2023). Innovative marketing tools for the promotion of industrial products on the Internet Central Ukrainian Scientific Bulletin. Tsentralnoukrainskyi naukovyi visnyk. Ekonomichni nauky, №9(42), 186-196. [in Ukrainian]. https://doi.org/10.32515/2663-1636.2023.9(42).
5. Beilharz F., Alby T., et al. (2024). Online Marketing Manager*in: Handbuch für die Praxis. Heidelberg: O’Reilly [in German].
6. Eschbacher, I. (2021). Content Marketing – Das Workbook. Frechen: mitp Verlags GmbH & Co. [in German].
7. Fritz, B. (2020). Mindful Social Media Marketing. Achtsam und erfolgreich kommunizieren. Bonn: Rheinwerk Computing. [in German].
8. Halligan, B., & Dharmesh, Sh. (2014). Inbound Marketing: Attract, Engage, and Delight customers online. N.Y.: John Wiley & Sons [in English].
9. Hoffmann, K. (2020). Markenbotschafter – Erfolg mit Corporate Influencern. Überblick, Strategie, Praxis, Tools. Freiburg, München, Stuttgart: Haufe-Lexware GmbH & Co KG. [in German].
10. Keukert, M. (2020). 101 Tipps für erfolgreiches E-Mail-Marketing. Rheinbreitbach: Medienhaus Plump GmbH. [in German].
11. Kotler, P., Keller, K.L., K., Chernev, A., & Opresnik, M.O. (2023). Marketing Management. Konzepte – Instrumente – Unternehmensfallstudien. München: Pearson Deutschland GmbH [in German].
12. Kotler, Ph., Kartajaya, H., et. al. (2024). Marketing 6.0: Die Zukunft ist immersiv. Campus Verlag [in German].
13. Kröger, J., & Marx, S. (2020). Agile Marketing: Marketing in dynamischen Zeiten: Mindset – Methoden – Tools. Wiesbaden: Springer Gabler GmbH [in German].
14. Meike, L. (2019). Content Marketing mit Corporate Blogs: Praxisleitfaden für Strategie, Redaktion und Vermarktung. Freiburg, München, Stuttgart: Haufe Group [in German].
15. Mühling, J. (2007). Targeting: Zielgruppen exakt online erreichen. München: Verlag Reinhard Fischer [in German].
16. Pahrmann, C., & Kupka, K. (2020). Social Media Marketing – Praxishandbuch für Twitter, Facebook, Instagram & Co. 5. Heidelberg: O’Reilly [in German].
17. Pulizzi, J. (2014). Epic Content Marketing: How to Tell a Different Story, break through the Clutter, and Win More Customers by Marketing Less. McGraw Hill [in English].
18. Schlömer, B., & Schlömer, T. (2020). Inbound! Das Handbuch für modernes Marketing. Bonn: Rheinwerk Computing [in German].
19. von Hirschfeld, S.T., & Josche, T. (2018). Lean Content Marketing: Groß denken, schlank starten. Praxisleitfaden für das B2B-Marketing. Heidelberg: O’Reilly [in German].
Пристатейна бібліографія
- Коваль Л.А, Жовновач Р.І., Романчук С.А. Реклама та її інноваційний розвиток з позицій маркетингового менеджменту. Центральноукраїнський науковий вісник. Економічні науки. 2022, № 8(41) С. 129-139 URL: https://doi.org/10.32515/2663-1636.2022.8(41).129-139.
- Контент-маркетинг. URL:https://uk.wikipedia.org/wiki/Контент-маркетинг (дата звернення: 27.09. 2024).
- Мельник Л.Г., Дериколенко А.О. Інструменти digital-маркетингу як засіб просування продукції вітчизняних промислових підприємств. Ефективна економіка. 2020. № 3. URL: http:// www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=7707 (дата звернення: 28.09. 2024).
- Цатурян Р.О., Бедов Д.В., Жовновач Р.І. Інноваційні маркетингові інструменти просування промислової продукції в мережі Інтернет. Центральноукраїнський науковий вісник. Економічні науки. 2023, № 9(42), 186-196 URL: https://doi.org/10.32515/2663-1636.2023.9(42).186-196.
- Beilharz F., Alby T., et al. Online Marketing Manager*in: Handbuch für die Praxis. Heidelberg: O’Reilly, 2024. 730 s.
- Eschbacher I. Content Marketing – Das Workbook. 2. Aufl. Frechen: mitp Verlags GmbH & Co. 2021. 352 s.
- Fritz B. Mindful Social Media Marketing. Achtsam und erfolgreich kommunizieren. Bonn: Rheinwerk Computing, 2020. 427 s.
- Halligan B., Dharmesh Sh. Inbound Marketing: Attract, Engage, and Delight customers online. N.Y.: John Wiley & Sons. 2014. 224 p.
- Hoffmann K. Markenbotschafter – Erfolg mit Corporate Influencern. Überblick, Strategie, Praxis, Tools. 1. Auflage. Freiburg, München, Stuttgart: Haufe-Lexware GmbH & Co KG. 2020. 295 s.
- Keukert M. 101 Tipps für erfolgreiches E-Mail-Marketing. 1. Auflage. Rheinbreitbach: Medienhaus Plump GmbH. 2020. 120 s.
- Kotler P., Keller K.L., K., Chernev A., Opresnik M.O. Marketing Management. Konzepte – Instrumente – Unternehmensfallstudien. 16., Aktualisierte Auflage. München: Pearson Deutschland GmbH. 2023. 666 s.
- Kotler Ph., Kartajaya H. et. al. Marketing 6.0: Die Zukunft ist immersiv. Campus Verlag. 2024. 224 s.
- Kröger J., Marx S. Agile Marketing: Marketing in dynamischen Zeiten: Mindset – Methoden – Tools. Wiesbaden: Springer Gabler GmbH. 2020. 221 s.
- Meike L. Content Marketing mit Corporate Blogs: Praxisleitfaden für Strategie, Redaktion und Vermarktung. Freiburg, München, Stuttgart: Haufe Group. 2019. 239 s.
- Mühling J. Targeting: Zielgruppen exakt online erreichen (Praxisforum Medienmanagement). Band 8. München: Verlag Reinhard Fischer. 2007. 141 s.
- Pahrmann C., Kupka K. Social Media Marketing – Praxishandbuch für Twitter, Facebook, Instagram & Co. 5., Auflage. Heidelberg: O’Reilly. 2020. 626 s.
- Pulizzi J. Epic Content Marketing: How to Tell a Different Story, break through the Clutter, and Win More Customers by Marketing Less. 1st edition. McGraw Hill. 2014. 352 s.
- Schlömer B., Schlömer T. Inbound! Das Handbuch für modernes Marketing. 2., aktualisierte und erweiterte Auflage. Bonn: Rheinwerk Computing. 2020. 665 s.
- von Hirschfeld S.T., Josche T. Lean Content Marketing: Groß denken, schlank starten. Praxisleitfaden für das B2B-Marketing. 2., Auflage. Heidelberg: O’Reilly. 2018. 306 s.
Copyright (c) 2024 М.С. Кравченко, В.М. Погорелов, С.О. Баш
Контент-орієнтований digital маркетинг
Про авторів
М.С. Кравченко, доцент, кандидат економічних наук, доцент кафедри транспортного менеджменту і логістики, ДВНЗ «Приазовський державний технічний університет», м. Дніпро, Україна, ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2185-178X, e-mail: kravchenko.maryna@gmail.com
В.М. Погорелов, здобувач третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти, ДВНЗ «Приазовський державний технічний університет», м. Дніпро, Україна ORCID: https://orcid.org/0009-0001-9369-160X, e-mail: pohorelov.valerij@gmail.com
С.О. Баш, здобувач третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти, ДВНЗ «Приазовський державний технічний університет», м. Дніпро, Україна, ORCID: https://orcid.org/0009-0004-1006-3686, e-mail: bash_s_o@aspirants.pstu.edu
Анотація
Ключові слова
Повний текст:
PDFПосилання
1. Koval, L.A., Zhovnovach, R.I., & Romanchuk, S.A. (2022). Advertising and its innovative development from the standpoint of marketing management. Tsentralnoukrainskyi naukovyi visnyk. Ekonomichni nauky, 8(41), 129-139. [in Ukrainian]. https://doi.org/10.32515//2663-1636.2022.8(41).129-132.
2. Content marketing. https://uk.wikipedia.org/wiki/Контент-маркетинг.
3. Melnyk, L.H., & Derykolenko, A.O. (2023). Digital marketing tools as a means of promoting the products of domestic industrial enterprises. Efektyvna ekonomika, 3. [in Ukrainian]. https://doi.org/10.32515/2663-1636.2023.9(42).186-196.
4. Tsaturian, R.O., Bedov, D.V., & Zhovnovach R.I. (2023). Innovative marketing tools for the promotion of industrial products on the Internet Central Ukrainian Scientific Bulletin. Tsentralnoukrainskyi naukovyi visnyk. Ekonomichni nauky, №9(42), 186-196. [in Ukrainian]. https://doi.org/10.32515/2663-1636.2023.9(42).
5. Beilharz F., Alby T., et al. (2024). Online Marketing Manager*in: Handbuch für die Praxis. Heidelberg: O’Reilly [in German].
6. Eschbacher, I. (2021). Content Marketing – Das Workbook. Frechen: mitp Verlags GmbH & Co. [in German].
7. Fritz, B. (2020). Mindful Social Media Marketing. Achtsam und erfolgreich kommunizieren. Bonn: Rheinwerk Computing. [in German].
8. Halligan, B., & Dharmesh, Sh. (2014). Inbound Marketing: Attract, Engage, and Delight customers online. N.Y.: John Wiley & Sons [in English].
9. Hoffmann, K. (2020). Markenbotschafter – Erfolg mit Corporate Influencern. Überblick, Strategie, Praxis, Tools. Freiburg, München, Stuttgart: Haufe-Lexware GmbH & Co KG. [in German].
10. Keukert, M. (2020). 101 Tipps für erfolgreiches E-Mail-Marketing. Rheinbreitbach: Medienhaus Plump GmbH. [in German].
11. Kotler, P., Keller, K.L., K., Chernev, A., & Opresnik, M.O. (2023). Marketing Management. Konzepte – Instrumente – Unternehmensfallstudien. München: Pearson Deutschland GmbH [in German].
12. Kotler, Ph., Kartajaya, H., et. al. (2024). Marketing 6.0: Die Zukunft ist immersiv. Campus Verlag [in German].
13. Kröger, J., & Marx, S. (2020). Agile Marketing: Marketing in dynamischen Zeiten: Mindset – Methoden – Tools. Wiesbaden: Springer Gabler GmbH [in German].
14. Meike, L. (2019). Content Marketing mit Corporate Blogs: Praxisleitfaden für Strategie, Redaktion und Vermarktung. Freiburg, München, Stuttgart: Haufe Group [in German].
15. Mühling, J. (2007). Targeting: Zielgruppen exakt online erreichen. München: Verlag Reinhard Fischer [in German].
16. Pahrmann, C., & Kupka, K. (2020). Social Media Marketing – Praxishandbuch für Twitter, Facebook, Instagram & Co. 5. Heidelberg: O’Reilly [in German].
17. Pulizzi, J. (2014). Epic Content Marketing: How to Tell a Different Story, break through the Clutter, and Win More Customers by Marketing Less. McGraw Hill [in English].
18. Schlömer, B., & Schlömer, T. (2020). Inbound! Das Handbuch für modernes Marketing. Bonn: Rheinwerk Computing [in German].
19. von Hirschfeld, S.T., & Josche, T. (2018). Lean Content Marketing: Groß denken, schlank starten. Praxisleitfaden für das B2B-Marketing. Heidelberg: O’Reilly [in German].
Пристатейна бібліографія
- Коваль Л.А, Жовновач Р.І., Романчук С.А. Реклама та її інноваційний розвиток з позицій маркетингового менеджменту. Центральноукраїнський науковий вісник. Економічні науки. 2022, № 8(41) С. 129-139 URL: https://doi.org/10.32515/2663-1636.2022.8(41).129-139.
- Контент-маркетинг. URL:https://uk.wikipedia.org/wiki/Контент-маркетинг (дата звернення: 27.09. 2024).
- Мельник Л.Г., Дериколенко А.О. Інструменти digital-маркетингу як засіб просування продукції вітчизняних промислових підприємств. Ефективна економіка. 2020. № 3. URL: http:// www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=7707 (дата звернення: 28.09. 2024).
- Цатурян Р.О., Бедов Д.В., Жовновач Р.І. Інноваційні маркетингові інструменти просування промислової продукції в мережі Інтернет. Центральноукраїнський науковий вісник. Економічні науки. 2023, № 9(42), 186-196 URL: https://doi.org/10.32515/2663-1636.2023.9(42).186-196.
- Beilharz F., Alby T., et al. Online Marketing Manager*in: Handbuch für die Praxis. Heidelberg: O’Reilly, 2024. 730 s.
- Eschbacher I. Content Marketing – Das Workbook. 2. Aufl. Frechen: mitp Verlags GmbH & Co. 2021. 352 s.
- Fritz B. Mindful Social Media Marketing. Achtsam und erfolgreich kommunizieren. Bonn: Rheinwerk Computing, 2020. 427 s.
- Halligan B., Dharmesh Sh. Inbound Marketing: Attract, Engage, and Delight customers online. N.Y.: John Wiley & Sons. 2014. 224 p.
- Hoffmann K. Markenbotschafter – Erfolg mit Corporate Influencern. Überblick, Strategie, Praxis, Tools. 1. Auflage. Freiburg, München, Stuttgart: Haufe-Lexware GmbH & Co KG. 2020. 295 s.
- Keukert M. 101 Tipps für erfolgreiches E-Mail-Marketing. 1. Auflage. Rheinbreitbach: Medienhaus Plump GmbH. 2020. 120 s.
- Kotler P., Keller K.L., K., Chernev A., Opresnik M.O. Marketing Management. Konzepte – Instrumente – Unternehmensfallstudien. 16., Aktualisierte Auflage. München: Pearson Deutschland GmbH. 2023. 666 s.
- Kotler Ph., Kartajaya H. et. al. Marketing 6.0: Die Zukunft ist immersiv. Campus Verlag. 2024. 224 s.
- Kröger J., Marx S. Agile Marketing: Marketing in dynamischen Zeiten: Mindset – Methoden – Tools. Wiesbaden: Springer Gabler GmbH. 2020. 221 s.
- Meike L. Content Marketing mit Corporate Blogs: Praxisleitfaden für Strategie, Redaktion und Vermarktung. Freiburg, München, Stuttgart: Haufe Group. 2019. 239 s.
- Mühling J. Targeting: Zielgruppen exakt online erreichen (Praxisforum Medienmanagement). Band 8. München: Verlag Reinhard Fischer. 2007. 141 s.
- Pahrmann C., Kupka K. Social Media Marketing – Praxishandbuch für Twitter, Facebook, Instagram & Co. 5., Auflage. Heidelberg: O’Reilly. 2020. 626 s.
- Pulizzi J. Epic Content Marketing: How to Tell a Different Story, break through the Clutter, and Win More Customers by Marketing Less. 1st edition. McGraw Hill. 2014. 352 s.
- Schlömer B., Schlömer T. Inbound! Das Handbuch für modernes Marketing. 2., aktualisierte und erweiterte Auflage. Bonn: Rheinwerk Computing. 2020. 665 s.
- von Hirschfeld S.T., Josche T. Lean Content Marketing: Groß denken, schlank starten. Praxisleitfaden für das B2B-Marketing. 2., Auflage. Heidelberg: O’Reilly. 2018. 306 s.
Copyright (c) 2024 М.С. Кравченко, В.М. Погорелов, С.О. Баш