DOI: https://doi.org/10.32515/2663-1636.2024.11(44).9-17
Використання інструментарію Online-Marketing у забезпеченні конкурентоспроможності сільськогосподарських підприємств
Про авторів
К.С. Жадько, професор, доктор економічних наук, завідувач кафедри підприємництва та економіки підприємства, Університет митної справи та фінансів, м. Дніпро, Україна, ORCID: https://orcid.org/0000-0002-2650-1431, e-mail: kafedrep@gmail.com
А.В. Соколенко, здобувач третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти, ДВНЗ «Приазовський державний технічний університет», м. Дніпро, Україна, ORCID: https://orcid.org/0009-0001-5415-4967, e-mail: anatoliy.sokolenko@gmail.com
Ю.В. Демченко, здобувач третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти, ДВНЗ «Приазовський державний технічний університет», м. Дніпро, Україна ORCID: https://orcid.org/0000-0001-8889-5360, e-mail: demchenkoyu@ukr.net
Анотація
Ключові слова
Повний текст:
PDFПосилання
1. Deineha I.O, & Harbar S.G. (2024). Online Marketing as a Tool for Increasing the Potential of Sales Activities of Agricultural Enterprises. Ekonomika ta suspilstvo, 59. [in Ukrainian]. https://doi.org/10.32782/2524-0072/2024-59-30
2. Ilchenko, T. V. (2021). Marketing Strategy for the Agricultural Enterprises Activities in the Conditions of Digitalization. Ekonomika ta suspilstvo, 26. [in Ukrainian]. https://doi.org/10.32782/2524-0072/2021-26-21
3. Koberniuk S. O. (2023). Digital Technologies in Agrarian Marketing. Biznes Inform, 2, 270-277. [in Ukrainian]. https://doi.org/10.32983/2222-4459-2023-2-270-277
4. Shpak N. O., & Hrabovych I. V. (2021). Tendencies in the Development of Enterprise Marketing Instrumentarium in the Context of Digitalization. Biznes Inform, 9, 259–265. [in Ukrainian]. https://doi.org/10.32983/2222-4459-2021-9-259-265/
5. Agriculture global market report 2024 (2024). [in English]. https://www.thebusinessresearchcompany.com/report/ agriculture-global-market-report
6. Dörr, J., & Nachtmann, M. (Eds). (2022). Handbook Digital Farming. Digital Transformation for Sustainable Agriculture. Berlin: Springer [in English].
7. Eßig, M., Hoffmann, E., & Stölzle, W. (2013). Supply Chain Management. München: Verlag Franz Vahlen [in German].
8. Frentrup, M., Heyder, M., & Theuvsen, L. (2022). Risikomanagement in der Landwirtschaft. https:// cms.rentenbank.de/export/sites/rentenbank/dokumente/Nachdruck_LeitfadenRisikomanagement_23112011_final.pdf [in German].
9. Hart, M. (2022). Agrarmarketing. Anforderungen an eine qualitetsorientiere Vermarktung von Agrargütern. Stuttgart: Verlag Eugen Ulmer [in German].
10. Kollmann, T. (2019). E-Business. Grundlagen elektronischer Geschäftsprozesse in der Digitalen Wirtschaft. Wiesbaden: Springer Gabler [in German].
11. Kotler, P., & Bliemel, F. (1999). Marketing-management: Analyse, Planung, Umsetzung und Steuerung Struttgard: Schäffer-Poeschel Verlag [in German].
12. Meier, A., & Stormer, H. (2012). eBusiness & eCommerce. Management der digitalen Wertschöpfungskette. Berlin: Springer Gabler Berlin Heidelberg [in German].
13. Penrose, E.T., & Pitelis, C. (2009). The theory of the growth of the Firm. Oxford: Oxford University press [in English].
Пристатейна бібліографія
1. Дейнега І.О, Гарбар С.П. Онлайн маркетинг як інструмент підвищення потенціалу збутової діяльності аграрних підприємств. Економіка та суспільство. 2024. № 59. DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2024-59-30
2. Ільченко Т. В. Маркетингова стратегія діяльності аграрних підприємств в умовах діджиталізації. Економіка і суспільство. 2021. Вип. 26. DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2021-26-21
3. Кобернюк С. О. Цифрові технології в аграрному маркетингу. Бізнес Інформ. 2023. №2. С.270-277 DOI: https://doi.org/10.32983/2222-4459-2023-2-270-277
4. Шпак Н. О., Грабович І. В. Тенденції розвитку інструментарію маркетингу підприємств в умовах диджиталізації. Бізнес Інформ. 2021. №9. C. 259–265. DOI: https://doi.org/10.32983/2222-4459-2021-9-259-265
5. Agriculture global market report 2024. веб-сайт. URL: https://www.thebusinessresearchcompany.com/ report/agriculture-global-market-report (дата звернення 19.01.2024).
6. Dörr J., Nachtmann M. (Editors). Handbook Digital Farming. Digital Transformation for Sustainable Agriculture. Berlin: Springer, 2022. 403 p.
7. Eßig M., Hoffmann E., Stölzle W. Supply Chain Management. München: Verlag Franz Vahlen, 2013. 515 р.
8. Frentrup M., Heyder M., Theuvsen L. Risikomanagement in der Landwirtschaft. URL: https://cms.rentenbank.de/export/sites/rentenbank/dokumente/Nachdruck_LeitfadenRisikomanagement_23112011_final.pdf. 47 р. (дата звернення: 30.01.2024)
9. Hart M. Agrarmarketing. Anforderungen an eine qualitetsorientiere Vermarktung von Agrargütern. Stuttgart: Verlag Eugen Ulmer, 2022. 429 р.
10. Kollmann T. E-Business. Grundlagen elektronischer Geschäftsprozesse in der Digitalen Wirtschaft. 7. Auflage. Wiesbaden: Springer Gabler, 2019. 1016 р.
11. Kotler P., Bliemel F. Marketing-management: Analyse, Planung, Umsetzung und Steuerung, 9. Aufl., Struttgard: Schäffer-Poeschel Verlag, 1999. 1259 р.
12. Meier A., Stormer H. eBusiness & eCommerce. Management der digitalen Wertschöpfungskette. 3. Aufl. Berlin: Springer Gabler Berlin Heidelberg, 2012. 316 р.
13. Penrose E.T., Pitelis C. The theory of the growth of the Firm, 4. Aufl., Oxford: Oxford University press, 2009. 300 р.
Copyright (c) 2024 К.С. Жадько, А.В. Соколенко, Ю.В. Демченко